Re: Groot probleem.

Hoi Kees,

Ik had even geen internet en lees daardoor dit bericht nu pas, maar ik zag in blindforum dat het probleem gelukkig opgelost is.

Beheerder win10-nl
https://groups.io/g/win10-nl

Op 13-8-2016 om 20:15 schreef Kees Reijman:

Hoi mensen,

We hebben met grote moeite vandaag een nieuwe laptop met Windows 10 geïnstalleerd. Geen makkie voor een blinde en een slechtziende. Nu ben je verplicht om een inlog aan te maken met wachtwoord. Daar lijkt het fout gegaan te zijn. Ik ben er van overtuigt dat ik het wachtwoord goed intik maar Windows vertikt het om mij binnen te laten. Weet iemand of hier iets aan te doen is?