Van: win10-nl@groups.io [win10-nl@groups.io] namens Artin Dekker [artindekker@mail.com]
Verzonden: maandag 15 augustus 2016 21:47
Aan: win10-nl@groups.io
Onderwerp: Re: [win10-nl] Vraag

Ik gebruik de mail app zelf niet, maar ik las dat dit opgelost wordt in
NVDA 2016.3. Deze versie komt denk ik deze of volgende maand uit.

Beheerder win10-nl
https://groups.io/g/win10-nl

Op 15-8-2016 om 19:58 schreef Backus, Jeremy:

Beste forumleden,

Ik heb de mail app op windows 10 gebruikt, maar als ik een mailtje aanklik kan ik het met de spraak niet lezen.
Wat kan ik doen? er staat ook bij sommige mailtjes (bijvoorbeeeld) 7 berichten in gesprek, dat is niet zo toegankelijk.
Want als ik ze aanklik lukt het me niet het te openen, want hij leest het mailtje niet, hij opend hem wel, maar ik kan geen pijltje omhoog en pijltje naar beneden drukken om het mailtje te laten lezen.
Ik gebruik als screen reader NVDA.
Alvast Dank!

Met vriendelijke groet,
Jeremy Backus
Adviseur computers en iPhones/zanger en muzikant
Telefoonnummer van de woon groep Muziekstraat 4: 030 - 698 2237
Wanneer jullie iemand aan de telefoon krijgen vraag dan naar mij.
Indien ik niet aanwezig ben op Muziekstraat 4, bel dan naar mijn mobielenummer hieronder.
Mobiel: 06 - 87679402
Skype: soepkip331
e-mail: jeremy@edu.bartimeus.nl

Link naar mijn muzikanten groep op facebook: https://www.facebook.com/groups/781773951955347/?fref=ts
Wordt gratis lid van deze facebook groep, na goedkeuring van lidmaatschapsverzoek is het goed dat jullie je wel even voorstellen met jullie naam, voor wie het wil zijn of haar woonplaats, wat jullie aan muziek doen, waarom jullie in de groep zitten en hoe jullie aan de groep zijn gekomen.

Link naar mijn youtube filmpje: https://www.youtube.com/watch?v=WtkmFHJoLQ8
Zin in een feestje met muziek? bij mij bent u aan het goede adres, voor jullie treed ik gratis op, bel en mail me gerust en maak een afspraak voor een optreden van mij en vraag naar de mogelijkheden.