Re: Systeemvak overloop.

Ga je naar het systeem vak met Windows+B, of met JAWS+f11.

Beheerder win10-nl
https://win10-nl.groups.io/g/algemeen

Op 21-8-2016 om 12:26 schreef Kees Reijman:

Hoi mensen,

In het systeem vak staan een aantal taken die actief zijn. nu is het zo dat een deel daarvan verborgen blijft. Als ik met mijn muis op een soort dakje klik zegt Jaws systeem vak overloop en komen er een aantal pictogrammen bij. Ik kan daar niet doorheen lopen met de cursor en Jaws kan er dus ook niks mee. Sterker. Jaws heeft niet eens in de gaten dat er iets is. In Windows 7 wist ik hier nog iets tegen te doen maar in Windows 10 kan ik geen oplossing vinden.