Re: BF= windows 10 vraagjes

Tijdens het eigenlijke installeren heb je geen spraak, maar hier hoef je verder ook niks te doen. Naar het eigenlijke installeren moet je wat instellingen doorlopen, en hier kun je met win+enter de spraak activeren. Voor mail gebruik ik liever niet de standaard app in windows 10, maar gewoon een programma als outlook of Thunderbird.

Beheerder win10-nl
https://groups.io/g/win10-nl
Op 7-5-2016 om 17:32 schreef Kees Reijman:

Hallo Jordy,

Maar tijdens de installatie wordt er echt niet gesproken.

kees.reijman.mailgroepen@...
http://www.blindofslechtziend.nl/
Verstuurd met The Bat! Home Edition Versie 7.1.18 (64-bit)

C. Reijman aanvaardt geen aansprakelijkheid voor onvolledigheid van, onjuistheden in en het verkeerd gebruik van e-mail. De met dit bericht verzonden informatie is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde en andere geautoriseerde ontvangers. Behoudens toestemming is het gebruik, de openbaarmaking of het verstrekken van deze informatie aan derden niet toegestaan.

zaterdag 7 mei 2016, 17:31:28, schreef u:

Ja, dan ook. Nou, eigenlijk er net na, maar je bent dan nog in de installatie!
Wacht een uurtje, druk dan Win+Enter en doe de rest van de installatie met spraak! Ik heb het zo al enkele malen gedaan!

Vriendelijke groeten,
Jordy Deweer.