Re: BF= Win 10 zelf installeren/upgraden

Marten zit helaas niet in dit forum.

Beheerder win10-nl
https://groups.io/g/win10-nl
Op 31-5-2016 om 11:40 schreef Bruno forums:

Goedemorgen,

Eigenlijk hoort het onderstaande door mij in Blinforum geplaatste berichten hier misschien wel thuis, maar ik weet niet of Marten hier ook meeleest. Zo ja, dan is het wellicht beter de discussie hier op te pakken.

Groeten,

Bruno.