Re: Win10 installeren lukt helaas niet!

Heb je ook geprobeerd te upgraden zonder behoud van gegevens? Dit kun je geloof ik ook ergens aangeven als je de pc bijwerkt via de media creation tool.

Beheerder win10-nl

https://groups.io/g/win10-nl

Op 1-7-2016 om 11:45 schreef Bruno forums:

Goedemorgen,

Ik heb verschillende pogingen gedaan Win10 op een wat oudere Win7-pc te installeren, echter zonder succes. Ik gebruik de Windows Mediacreator van de website van Microsoft. Windows wordt gedownload, er wordt media gecreëerd,vervolgens wordt de eerste setup afgesloten en een tweede setup gestart…….. die gaat zoeken naar updates, en daar houdt alles op! Ik heb de pc sinds gisteren ruim 12 uur laten aanstaan…… er gebeurt echter gewoon niets meer! Ik vrees dus dat een schone installatie het enige is wat nog zou kunnen lukken. Ik heb inmiddels zo’n dvd vanuit de mediacreator gemaakt en ik heb ook de bestanden met NVDA, dus daar kan ik ook nog een dvd van maken. `ik begrijp uit eerdere berichten in forums dat het wel mogelijk zou moeten zijn Win10 schoon te installeren, daarvoor heb je echter een registratiecode nodig. Hoe tover ik die tevoorschijn?

Dank voor jullie hulp.

Groeten,
Bruno.