Re: Tes en kort voorstellen.

Gerrie Reijman

Goedenavond,

Ik wil me even kort voorstellen. Ik ben Gerrie Reijman, jaws-gebruiker en eigenaar van de website Blindofslechtziend.nl.

Ik werk sinds een half jaar met Windows 10. Ik vind vooral internet een verbetering in Windows 10. De meeste programma's werken wel goed, maar niet allemaal.

Ik ben heel nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen.
---
Met vriendelijke groet,

Gerrie Reijman

http://www.blindofslechtziend.nl/
Op 18-3-2016 om 8:11 schreef Artin Dekker:

Welkom op dit forum.

On 17-03-2016, 20:11 Kees Reijman <kees.reijman.mailgroepen@gmail.com> wrote:

Omdat ik ook wel binnenkort naar Windows 10 zal moeten overstappen heb ik me voor dit forum aangemeld.

Momenteel werk ik nog met Windows 7. Jaws 14.