Re: Vraagje (Narrator)

Die ja nee vraag is inderdaad of je verteller echt wilt starten. Ik heb net even getest met Microsoft Edge. Ik kan met Caps Lock+pijl omhoog of omlaag een navigatieniveau selecteren, bijvoorbeeld koppen of regels. Dan kan ik met Caps Lock+pijl naar links of rechts bijvoorbeeld per regel de webpagina lezen. Het werkt dus wat anders dan in de meeste andere schermlezers.

Beheerder win10-nl mailgroep
https://win10-nl.groups.io/g/algemeen
Op 22-3-2017 om 17:37 schreef Henk Abma:

Ik denk dat die “ja” vraag erop slaat of je narrator daadwerkelijk wilt starten., of iets over de stem; dat ben ik even vergeten.

Wat het verdere navigeren betreft kan het geen kwaad om eerst de bedieningstoetsen van narrator een beetje te bekijken, voordat je er al te enthousiast aan begint en vervolgens teleurgesteld afhaakt. Het is geen JAWS, en dus gedraagt hij zich ook niet zo ;-).

Met vr. groeten,

Henk.