Van: algemeen@win10-nl.groups.io [mailto:algemeen@win10-nl.groups.io] Namens Jan Boer
Verzonden: woensdag 5 april 2017 22:14
Aan: algemeen@win10-nl.groups.io
Onderwerp: Re: win10-nl = Windows 10 Creators Update #nieuws #mededeling

lees ik niet goed ik zie niks over Jaws staan hoe zit dit

Verstuurd vanaf mijn iPhone

Op 5 apr. 2017 om 00:05 heeft Artin Dekker <artindekker@...> het volgende geschreven:

Goeie avond,

Hier wat informatie over de Creators Update.

Vanaf 11 april wordt de uitrol van de Creators update (versie 1703) gestart. Deze update bevat nieuwe functies als (beta) ondersteuning voor braille leesregels in verteller en de optie om verteller te gebruiken vanaf het begin van de Windows installatie. Dit betekent dat je als blinde nu echt zelfstandig Windows kunt installeren.

Belangrijk:

De update kan vanaf 11 april binnen komen via Windows update. Dit kan echter ook veel langer duren, tot zelfs meerdere maanden.

De sneltoets om Verteller op te starten is gewijzigd van Windows+Enter naar Windows+CTRL+Enter.

Schermlezer vereisten:

NVDA 2016.3, 2017.1 of hoger aanbevolen. In NVDA 2017.1 is binnen de Creators Update altijd onderdrukken van het geluid van andere programma’s niet beschikbaar, deze optie komt terug in NVDA2017.2.

ZoomText op dit moment alleen 11.2 of hoger.

JAWS 16 build 4474 of hoger.

JAWS 17 build 2729 of hoger.

JAWS 18 build 2530 of hoger.

MAGic 13.1 build 1217 of hoger.

Supernova 15 is nog niet compatibel. Vanaf versie 16.03 werkt Supernova met de Creators Update.

WindowEyes 9.5, 9.5.4 of hoger aanbevolen.

Beheerder win10-nl mailgroep
https://win10-nl.groups.io/g/algemeen