Van: algemeen@win10-nl.groups.io [mailto:algemeen@win10-nl.groups.io] Namens Kees Reijman
Verzonden: woensdag 12 april 2017 11:18
Aan: algemeen@win10-nl.groups.io
Onderwerp: win10-nl = Windows 10 herstel installatie.

Beste,

Omdat ik het gevoel heb dat mijn computer wat traag aan het worden is wil ik een herstel installatie gaan doen. Dat kan met een standaard herstel optie waarbij alle bestanden zouden moeten worden behouden.

Heeft iemand hier ervaring mee? Werkt dit goed en blijven inderdaad alle bestanden behouden? En wat ook van belang is. Hoe gaat het met je persoonlijke instellingen van Windows? Blijven die ook behouden?

http://www.blindofslechtziend.nl/
Verstuurd met The Bat! Home Edition (64-bit)