Re: Windows mail.

Henk Abma

In instellingen van Windows mail moet de carret cursor aan staan om met Jaws the kunnen lezen.

Op 16 april 2017 16:46:44 schreef "Kees Reijman" <kees_reijman_mailgroepen@...>:

Hallo Artin,

Nee dat doet niks.

http://www.blindofslechtziend.nl/
Verstuurd met The Bat! Home Edition (64-bit)

zondag 16 april 2017, 10:58:17, schreef u:

Je kunt als je het mailtje hebt geopend eens op f7 drukken. Eerder moest dit bij NVDA.
Beheerder win10-nl mailgroep
https://win10-nl.groups.io/g/algemeen
Op 16-4-2017 om 09:25 schreef Kees Reijman:
Ik heb dit net getest maar het maakt geen verschil of voorbeeld weergeven aan of uit staat. Verder is de mail niet leesbaar met Jaws. Zal in het Jaws forum hierover eens een vraag stellen.

Verzonden vanuit
Mail voor Windows 10