Re: Win10 installeren lukt helaas niet!

Wat je kunt proberen is om hardware die je niet nodig hebt tijdens de installatie zoals bijvoorbeeld printers, tijdelijk los te koppelen tot de installatie is voltooid.

Beheerder win10-nl
https://groups.io/g/win10-nl

Op 4-7-2016 om 18:22 schreef Kees Mobiel:

Ook ik heb al een keer of 5 6 geprobeerd om windows 10 te installeren. Alles gaat goed tot het kopiëren van de drivers klaar is en deze geïnstalleerd worden. dan gebeurd er een poos niks en krijg ik een melding in de trant dat de oude windows herstld worden.

Kees Reijman
http://www.blindofslechtziend.nl

Verstuurd vanaf mijn IPad

Op 1 jul. 2016 om 14:58 heeft Bruno forums <bruno-forumberichten@marga-bruno.nl> het volgende geschreven:

Dag Martin,

Nee, heb ik niet geprobeerd en ik herinner me ook niet die optie te hebben zien langskomen, maar dat kan aan mij liggen!

Overigens verwacht ik dat ook dit niet echt gaat werken, ook dan zal hij namelijk toch eerst die updates proberen binnen te halen alvorens de oude Windows te overschrijven lijkt me. Enfin, ik zal hem nog eens opstarten om dat zeker te weten te komen.

Overigens blijft de pc ook weer hangen na het afsluiten van de upgradeprocedure, dan komt er een melding dat er eerst netjes wordt opgeruimd en dat een en ander een paar minuten kan duren……. maar ik kan wachten tot ik een ons weeg…… ook daar hangt hij!

Groeten,
Bruno.

Op 1 jul. 2016, om 14:41 heeft Artin Dekker <artindekker@mail.com> het volgende geschreven:

Heb je ook geprobeerd te upgraden zonder behoud van gegevens? Dit kun je geloof ik ook ergens aangeven als je de pc bijwerkt via de media creation tool.

Beheerder win10-nl

https://groups.io/g/win10-nl

Op 1-7-2016 om 11:45 schreef Bruno forums:
Goedemorgen,

Ik heb verschillende pogingen gedaan Win10 op een wat oudere Win7-pc te installeren, echter zonder succes. Ik gebruik de Windows Mediacreator van de website van Microsoft. Windows wordt gedownload, er wordt media gecreëerd,vervolgens wordt de eerste setup afgesloten en een tweede setup gestart…….. die gaat zoeken naar updates, en daar houdt alles op! Ik heb de pc sinds gisteren ruim 12 uur laten aanstaan…… er gebeurt echter gewoon niets meer! Ik vrees dus dat een schone installatie het enige is wat nog zou kunnen lukken. Ik heb inmiddels zo’n dvd vanuit de mediacreator gemaakt en ik heb ook de bestanden met NVDA, dus daar kan ik ook nog een dvd van maken. `ik begrijp uit eerdere berichten in forums dat het wel mogelijk zou moeten zijn Win10 schoon te installeren, daarvoor heb je echter een registratiecode nodig. Hoe tover ik die tevoorschijn?

Dank voor jullie hulp.

Groeten,
Bruno.