Re: Win10 installeren lukt helaas niet!

Ik denk dat je het eerst wel kunt proberen om hem alleen uit te zetten, als het dan ook niet lukt kun je altijd nog besluiten om hem alsnog los te koppelen.

Beheerder win10-nl
https://groups.io/g/win10-nl
Op 6-7-2016 om 10:45 schreef Kees Reijman:

Hallo Artin,

Denk je niet dat alleen uitzetten voldoende is? Dat loskoppelen is een heel gedoe.

kees.reijman.mailgroepen@...
http://www.blindofslechtziend.nl/
Verstuurd met The Bat! Home Edition Versie 7.1.18 (64-bit)

C. Reijman aanvaardt geen aansprakelijkheid voor onvolledigheid van, onjuistheden in en het verkeerd gebruik van e-mail. De met dit bericht verzonden informatie is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde en andere geautoriseerde ontvangers. Behoudens toestemming is het gebruik, de openbaarmaking of het verstrekken van deze informatie aan derden niet toegestaan.

maandag 4 juli 2016, 19:56:46, schreef u:

Wat je kunt proberen is om hardware die je niet nodig hebt tijdens de
installatie zoals bijvoorbeeld printers, tijdelijk los te koppelen tot
de installatie is voltooid.

Beheerder win10-nl
https://groups.io/g/win10-nl

bruno-forumberichten@...> het volgende geschreven: