Nou dan ga je dus kijken wat je maximaal voor dat bedrag kan krijgen. Shop eens rond.

http://www.blindofslechtziend.nl/
Verstuurd met The Bat! Home Edition (64-bit)

zondag 3 september 2017, 16:40:52, schreef u:

Hoi Kees,
Jouw tip hou ik in gedachten.
Ik wil maximaal zo’n €750 uitgeven.
Groetjes
Peter

Van: algemeen@win10-nl.groups.io [mailto:algemeen@win10-nl.groups.io] Namens Kees Reijman
Verzonden: zondag 3 september 2017 13:21
Aan: algemeen@win10-nl.groups.io
Onderwerp: Re: win10-nl = aanschaf laptop

Hallo Peter,

Dat is heel persoonlijk. Ik zou voor de beste gaan qua kwaliteit/prijs die ik wil en kan betalen.

http://www.blindofslechtziend.nl/
Verstuurd met The Bat! Home Edition (64-bit)

zondag 3 september 2017, 12:56:57, schreef u:

Hoi allemaal,
Ik wil binnekort een laptop aanschaffen met windows 10 en dan gaan werken met screenreader jaws 18.
dit wordt de allereerste laptop voor mij.
Waar moet ik dan op letten?
Ik bedoel dus processor, geheugen, harde schijf etc..
alvast bedankt voor de moeite.
Groetjes,
Peter