Als dat niet lukt is het over en uit. Maar waarom het niet lukt? Ik kan dat van hier uit niet bekijken.

http://www.blindofslechtziend.nl/
Verstuurd met The Bat! Home Edition (64-bit)

dinsdag 5 september 2017, 09:16:08, schreef u:

Hoi Kees,
Dat is nu juist ook het probleem.
Dropbox laat zich niet meer installeren.
Groetjes,
Peter

Van: algemeen@win10-nl.groups.io [mailto:algemeen@win10-nl.groups.io] Namens Kees Reijman
Verzonden: dinsdag 5 september 2017 8:18
Aan: algemeen@win10-nl.groups.io
Onderwerp: Re: Voor Peter RE: win10-nl = kees_reijman_mailgroepen@... sent you files via WeTransfer

Hallo Herman,

Voor een probleem met dropbox ga je toch niet naar een computerzaak om daar 50 euro uit te geven. Ik zou eerder denke aan gooi dropbox er af en installeer het opnieuw. Dat zal het probleem ook wel oplossen. Waarschijnlijk doen ze dat in de computerwinkel ook maar die rekenen daar dik voor. Kun je je centen in je zak houden.

http://www.blindofslechtziend.nl/
Verstuurd met The Bat! Home Edition (64-bit)

maandag 4 september 2017, 14:13:33, schreef u:

Dag Peter,

Hoogstwaarschijnlijk ligt het aan je configuratie, zoals ik al schreef. Pak je pc en ga eens naar een serieuse computerwinkel, niet naar zo’n dozenschuiver en laat die dat probleem eens bekijken. Het kost je misschien 50 euro, maar dan werkt misschien het een en ander terug beter. Het kan misschien ook via een goede kennis die over een behoorlijke it kennis beschikt.

Met vriendelijke groeten,
Herman.