Re: Externe CD-speler

Kees Reijman

Hallo Herman,

Ik ken dat probleem niet maar je zou het als het om een daisy cd gaat eens kunnen proberen met het programma copydaisy. Die gebruik ik in elk geval altijd om daisy boeken van een cd naar mijn pc te kopiëren.

http://www.blindofslechtziend.nl/
Verstuurd met The Bat! Home Edition (64-bit)

zondag 24 september 2017, 22:59:33, schreef u:

Beste lezer,

Ik heb een iets oudere externe DVD-CD-RW speler die vroeger gekoppeld was aan een Win-XP PC aan mijn Win10 laptop gehangen.
Ogenschijnlijk alles OK, hij ript met CDex muziekCD’s speelt muziekCD’s, maar als ik een daisy boek of tijdschrift in de la legt gaat er iets mis.
Via de verkenner wordt mooi de inhoud getoond, maar als je alles selecteert om te kopiëren naar de HD of SD-card stopt hij steeds na enkele bestandjes. Als je zo’n mp3tje van die daisyCD aanklikt start het met afspelen, maar stopt het steeds na een tweetal seconden. Het is alsof hij dataCD’s niet wil verwerken.
Kent iemand dit fenomeen?