Re: Win10 installeren lukt helaas niet!

Kees Reijman

O dat had ik niet zo begrepen maar het programma is in het engels ook goed te doen. Als de readme nou vertaalt zou worden was dat wel aardig geweest maar...

Kees Reijman

Verstuurd vanaf mijn IPad

Op 7 jul. 2016 om 09:30 heeft Artin Dekker <artindekker@...> het volgende geschreven:

Ik heb even gekeken naar die produkey_dutch.zip. Het is de bedoeling dat je produkey.zip uitpakt en dan het ini bestand uit produkey_dutch.zip naar de uitgepakte produkey map kopieert.

Beheerder win10-nl
https://groups.io/g/win10-nl
Op 7-7-2016 om 09:14 schreef Kees Reijman:
Hallo Artin,

Ik had een ander opgehaald op die pagina namelijk produkey_dutch.zip omdat ik dacht dat ze allemaal hetzelfde zouden zijn maar deze in het Nederlands.

Deze is in het Engels maar er komen inderdaad de drie genoemde bestanden uit meen ik.
ProduKey.chm
ProduKey.exe
readme.txt

kees.reijman.mailgroepen@...
http://www.blindofslechtziend.nl/
Verstuurd met The Bat! Home Edition Versie 7.1.18 (64-bit)

C. Reijman aanvaardt geen aansprakelijkheid voor onvolledigheid van, onjuistheden in en het verkeerd gebruik van e-mail. De met dit bericht verzonden informatie is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde en andere geautoriseerde ontvangers. Behoudens toestemming is het gebruik, de openbaarmaking of het verstrekken van deze informatie aan derden niet toegestaan.

woensdag 6 juli 2016, 13:56:17, schreef u:

Dat is vreemd. Ik heb zelf het zip bestand ook even gedownload en bij
mij heb ik drie bestanden, produkeyy.chm, produkey.exe en readme.txt.
Als ik produkey.exe open moet ik wel even wachten, maar dan doet die het
gewoon. Ik heb hier nog even een directe download link voor het zip
bestand dat ik heb gedownload,
http://www.nirsoft.net/utils/produkey.zip. Krijg je nu wel de goeie
bestanden?

Beheerder win10-nl
https://groups.io/g/win10-nl

http://www.nirsoft.net/utils/product_cd_key_viewer.html.

>>> Groeten,
>>> Bruno.

https://www.schoonepc.nl/windows10/gratis_update_naar_windows_10.html staat dat je buiten Windows om kunt upgraden via een installatie medium. Wel moet je dan zorgen dat je de licentie van Windows 7 hebt, als die tijdens de Windows 10 installatie niet automatisch een licentie herkent moet je die van Windows 7 invoeren. Als deze licentie ook niet wordt herkent moet je Windows 7 weer installeren, het is dus handig om ook te zorgen voor een Windows 7 installatie medium. Ik heb deze informatie uit het bovenstaande artikel, ik heb zelf geen ervaring met een schone installatie op een pc met Windows 7.

bruno-forumberichten@...> het volgende geschreven: