Dat bericht zal er wel geweest zijn Wiel maar als er iets niet toegankelijk is aan de update dan is het wel die aankondiging. Jaws kon het niet leesbaar maken. Alleen doordat ik ook een vergrotingsprogramma heb kon ik er achter komen wat er stond.

http://www.blindofslechtziend.nl/
Verstuurd met The Bat! E-Mail Client by Ritlabs, SRL

donderdag 12 april 2018, 22:43:17, schreef u:

Hoi Kees
Mijn pc heeft een update gedaan en ik kan je niet met zekerheid zeggen welke.
Maar ik had vooraf geen bericht en ik merk niets.
Groeten Wiel

Van: algemeen@win10-nl.groups.io [mailto:algemeen@win10-nl.groups.io] Namens Kees Reijman
Verzonden: donderdag 12 april 2018 11:12
Aan: algemeen@win10-nl.groups.io
Onderwerp: Re: win10-nl = Win 10 aril

Toen ik gisteravond mijn pc wilde afsluiten zag ik een bericht staan over dat mijn gepland was dat mijn pc op 28 april zal worden ge updated. Ik kon kiezen tussen gelijk updaten of niet. Ik heb maar besloten om me afwachtend op te stellen. Is er iemand die de update al gedaan heeft? Zijn er belangrijke veranderingen opgevallen.
Verstuurd vanaf mijn iPad

Op 10 apr. 2018 om 10:08 heeft Tomas Janssen <
tomasj9687@...> het volgende geschreven:
Hoi. Wie weet wat er nieuw is in de april update? Qua toegankelijkheid? Mvg tomas

Verstuurd vanaf mijn iPhone