Van: algemeen@win10-nl.groups.io [mailto:algemeen@win10-nl.groups.io] Namens aad leeflang
Verzonden: maandag 11 juni 2018 15:16
Aan: algemeen@win10-nl.groups.io
Onderwerp: Re: win10-nl = Narrator of verteller onder Windows10

hallo
ligt het aan mij of is die hanna niet zo geweldig.
ik heb het gevoel dat ik naar een oude middengolf zender luister.

aad
On Mon, 11 Jun 2018 10:06:03 +0200
"Artin Dekker" <artindekker@...> wrote:

Hallo Herman e.a.
Je kunt inderdaad Hanna installeren, maar dit is niet de standaard stem in Windows 10. Standaard is  Frank als Nederlandse en Bart als Vlaamse stem geïnstalleerd. Zoals al voorbij is gekomen staan de installatie-instructies voor deze stemmen op https://support.microsoft.com/nl-nl/help/22797/windows-10-narrator-tts-voices. Ik weet niet wat het probleem met de sneltoets kan zijn, maar als alternatief kun je Verteller starten door op Windows+R te drukken, narrator te typen en op enter te drukken.

aad leeflang <aad@...>