Re: Narrator of verteller onder Windows10

Henk Abma

Hoi,

Ik weet niet hoe het kan, maar bij mij werkt frank wel gewoon. Winver geeft bij mij: versie 1803, build 17686.1003.

Als ik binnen instellingen->verteller->kies stem kijk, kan ik kiezen uit 7 stemmen waaronder Bart en Frank.

Ben benieuwd of ik nu juist een oudere of een nieuwere build van Win10 heb dan jullie.

Met vr. groeten,

Henk.