Re: Aanmelden in Windows

Hoi Herman,

Als je een Microsoft account gebruikt, kun je eens kijken op https://support.microsoft.com/nl-nl/help/4026971/microsoft-account-how-to-reset-your-password.

Op 13-9-2018 om 23:46 schreef Herman Jennen:

Beste,

Toen ik mijn laptop vorig jaar configureerde, koos ik om niet meer met mijn gebruikersnaam en paswoord aan te melden en dus rechtstreeks op te starten. Blijkbaar heb ik dat toen niet zorgvuldig genoteerd en weet ik niet met zekerheid meer wat het is. Ik heb wel een flauw vermoeden, maar heb geen zin om dat uit te proberen en dan geblokkeerd te zitten.

Kan ik ergens mijn gebruikersnaam en paswoord achterhalen, wijzigen  of het laten toezenden per email?

Ik ga niet direct met paswoord aanmelden, maar heb het nodig om via mijn iPhone via de app FileBrowser toegang te krijgen op mijn laptop. Daar heb ik met mijn vermoedelijke gebruikersnaam en wachtwoord geprobeerd, maar dat was blijkbaar niet juist….

Met vriendelijke groeten,