Re: Aanmelden in Windows

Hoi Herman,

 Ik stuurde deze link omdat je je in Windows 10 ook met een Microsoft account kunt aanmelden en ik niet wist of je een lokaal of een Microsoft account gebruikt in Windows. Mooi dat het toch gelukt is.

Op 15-9-2018 om 11:37 schreef Herman Jennen:

Dag artin,

Bedankt voor de info Artin, maar het ging hier eigenlijk over het achterhalen van het Windows aanmeld wachtwoord.

Aangezien ik dat meer dan een jaar geleden uitgeschakeld had, was ik dat vergeten en had het nergens genoteerd…..

Ondertussen heb ik het kunnen oplossen.

Eerst heb ik via wachtwoord wijzigen een nieuw windows wachtwoord ingegeven voor mezelf als enige gebruiker op deze laptop. Door die wijziging moet je na herstart natuurlijk terug een wachtwoord ingeven. Vervolgens heb ik via het zoekvenster het commando netplwiz ingegeven waar ik het aanmelden met paswoord terug kon uitschakelen.

Zo ken ik nu terug mijn wachtwoord en kan ik via de app FileBrowser op mijn iPhone via de ligtning/USB kabel naar pc mijn laptop volledig uitlezen en eender welk bestand indien gewenst naar mappen in FileBrowser kopiëren op mijn iPhone.

Groetjes en nog bedankt voor het meedenken,

Herman.