Re: update windows 10

Hoi Kees,

Dat kan inderdaad ook, alleen werkt dat niet als je bijvoorbeeld op het aanmeldscherm zit. Vandaar dat ik de sneltoets voor Verteller gaf.

Op 19-1-2019 om 23:11 schreef Kees Reijman:

Beste Artin,

Andere optie. Druk op win-r. Toets dan jaws2018 in. Of een ander versie nummer en geef enter.

http://www.blindofslechtziend.nl/
Verstuurd met The Bat! E-Mail Cliënt by Ritlabs, SRL

zaterdag 19 januari 2019, 16:04:53, schreef u:

Hoi Aad,
Je kunt eens proberen of het lukt om Verteller te starten met Windows+CTRL+Enter.
Op 19-1-2019 om 15:09 schreef aad leeflang:
hallo forum leden,
ik vraag mij het volgende af:
ik heb de nieuwste grote update van windows 10 geinstalleerd.
en ik neem aan dat na die update mijn pc automatisch op start.
echter, jaws start niet automatisch op na een update,
zodat ik niet zeker weet of die update wel voltooid is.
is daar een oplossing voor?
behalve natuurlijk eenpaar ogen of seeing eye?
aad
--
aad leeflang
<aad@...>