Van: Herman Jennen [mailto:herman.jennen@...]
Verzonden: donderdag 18 april 2019 9:29
Aan: 'algemeen@win10-nl.groups.io'
Onderwerp: RE: win10-nl = XML reader

Dag Kees,

Fritz11 een schaakprogramma dat op DVD staat en waar verder alles van verwijderd is op pc. Blijkbaar moet er in een of andere cache nog ergens iets zitten met een extentie die de XML reader herkend, maar door dat bestand te tracen wordt die WindowsInstaller actief en die wil zich dan niet laten afsluiten ondanks dat hij vastloopt. Van de XML reader is op dat moment niets meer te zien.

Ik ga die Fritz11 eens terug moeten installeren om te zien wat dan het effect is, maar die DVD is momenteel bij mijn zoon.

In ieder geval is logica hier zeer ver te zoeken….