Re: avraag over updates

Dat klopt. Windows Installeert updates automatisch.

Op 2-5-2019 om 08:30 schreef Kees Reijman:

Goede dag Artin,

Zou het niet zo zijn dat windows zelf de nieuwste updates gaat ophalen? Dat is tot nog toe wel altijd geweest. Ook met andere programma's trouwens. Als je van bijvoorbeeld Mozilla Thunderbird niet de laatste versie installeerd dan zal dit programma, als dit niet hebt uitgeschakeld, zelf kijken of je de nieuwste versie hebt. Volgens mij doet windows dit ook.

https://www.blindofslechtziend.nl/
Verstuurd met The Bat! E-Mail Cliënt by Ritlabs, SRL

woensdag 1 mei 2019, 18:03:53, schreef u:

Hallo Aad,
De nieuwste versie is 1809. Je kunt het beste de instellingen openen met Windows+I, daar naar bijwerken en beveiliging gaan en bij Windows update kijken of er updates beschikbaar zijn.
Op 1-5-2019 om 10:44 schreef aad leeflang:
hallo allemaal,
ik heb een backup terug moeten zetten, en ik weet niet of ik nu de
nieuwste updates van windows 10 wel of niet heb.
als ik winver gebruik krijg ik de melding windows 10 built 1803.
is dat de nieuwste versie en zo niet, hoe regel ik die updates dan ook
alweer?
groeten
aad
--