Van: algemeen@win10-nl.groups.io [mailto:algemeen@win10-nl.groups.io] Namens aad leeflang
Verzonden: maandag 3 juni 2019 9:45
Aan: win10-nl@groups.io
Onderwerp: win10-nl = Fw: foutcode 0x80070003

hallo allen
ik wil een aantal files van mijn pc verwijderen maar dat lukt niet.
ik krijg de foutcode 0x80070003 met de melding: system can not find the
path specified.
ik heb gezocht naar iie fout maar het schijnt dat die betrekking heeft
op windows updat.
het is e chter geen windows drive maar een gewone drive met bestanden.
heeft iemand een idee
aad
--
aad leeflang <aad@...>