is er iets te doen aan de ontoegankelijke Realtec pop-up?

Henk Abma

Hoi,

Ik denk dat deze vraag al eens is gesteld, maar ik kan het antwoord niet
meer vinden.
Als ik op mijn PC een audio plug aansluit, b.v. een koptelefoon of
microfoon, dan komt er een pop-up van realtec die vraagt hoe de zojuist
aangesloten stekker moet worden geïnterpreteerd. Voor zover ik kan zien zijn
de keuzes hier met verteller of NVDA niet toegankelijk. Bovendien, als ik
een koptelefoon aansluit, heb ik op dat moment geen spraak.
De noodoplossing is nu de PC opnieuw starten en het systeem zelf laten
uitzoeken waar de stekkertjes voor zijn.

Alvast bedankt.

Met vr. groeten,

Henk.