Van: algemeen@win10-nl.groups.io <algemeen@win10-nl.groups.io> Namens Wiel Vos
Verzonden: woensdag 21 augustus 2019 21:03
Aan: Windows 10 algemeen <algemeen@win10-nl.groups.io>
Onderwerp: win10-nl = Verte;;er

Beste…

Wie kan me zeggen hoe ik de Verteller kan gebruiken?

Ik wil gewoon dat hij uitspreekt wat ik typ en dat hij leest wat ik hem wil laten lezen.

Als ik hem opsart krijg ik heel veel te lezen en dat vind ik prima en dat wil ik ook zo houden.

Hoe raak ik uit deze schermen zodat ik hem gewoon kan gebruiken?

B.v.d.

Groeten Wiel