Re: Thuisgroep instellen in Windows 10.

Kees Reijman

Hoi Artin,

Dit artikel had ik ook gevonden maar dit gaat over Windows 10 1803 maar we hebben nu Windows 10 1903. Ik zal dit dan toch maar eens moeten gaan testen maar heb er een hard hoofd in.

In elk geval bedankt.

https://www.blindofslechtziend.nl/
Verstuurd met The Bat! E-Mail Cliënt by Ritlabs, SRL

zondag 13 oktober 2019, 00:45:36, schreef u:

Hoi Kees,
Ik heb zelf de thuisgroepen van Windows 10 nooit gebruikt, maar volgens
dit artikel van Microsoft is het nog steeds mogelijk om bestanden en printers binnen je netwerk te delen.
Op 12-10-2019 om 19:51 schreef Kees Reijman:
Beste,

Ik lees op internet dat de Thuisgroep is verwijderd uit Windows 10 versie 1803. Maar weet iemand hier of er toch nog mogelijkheden bestaan om mappen en/of bestanden of printers te delen in Windows 10 versie 1903?

kees-mobiel@...
http://www.blindofslechtziend.nl/
Verstuurd met The Bat! Home Edition (64-bit)