Re: vraag over windows security

Kees Reijman

Hoi Aad,

Nou dat lijkt mij onvoldoende. Ik ken dat malware bytes niet maar dat klinkt niet als een volwaardig anti virus programma.

https://www.blindofslechtziend.nl/
Verstuurd met The Bat! E-Mail Cliënt by Ritlabs, SRL

maandag 21 oktober 2019, 15:55:50, schreef u:

hoi kees,
ik heb zelf naast windows ook malware bytes dus dat zou betekenen dan
dat ik windows security niet nodig heb?
aad

On Mon, 21 Oct 2019 15:17:00 +0200
"Kees Reijman" <kees_reijman_mailgroepen@...> wrote:

Re: win10-nl = vraag over windows security
Hoi Aad,

Ik heb windows security uit staan en gebruik een eigen anti virus programma.

https://www.blindofslechtziend.nl/
Verstuurd met The Bat! E-Mail Cliënt by Ritlabs, SRL

maandag 21 oktober 2019, 12:55:25, schreef u:

hoi allemaal
ik krijg bijna iedere dag een melding van windows security met de
mededeling action recommended.
als ik op de melding klik opent er een menu met mogelijke acties.
meestal voer ik dan een virus scan uit maar of dat nu de actie is die je
moet uitvoeren is mij niet duidelijk.
hoe te handelen met dergelijke security acties?
aad
--
aad leeflang <aad@...>