Nieuwe Edge

Herman Jennen

Dag,

Weet er iemand hoe je kan zien in Win10 of je reeds de nieuwe Edge browser actief hebt?

Ik werk met Win10 versie 1909 en Jaws2020.

Als je googled, dan lees je dat je moet kijken bij de tab instellingen en meer en daar weer bij instellingen en dan verder gaan tot ‘over Edge’ of zoiets. Echter dat laatste zou enkel in die nieuwste browser te vinden zijn. Dat ‘over Edge’ vind ik in de Edge versie bij mij nergens terug en zou in de oudere versie niet staan. Klopt dit?

En is het aangeraden om nu die nieuwe Edge te downloaden bij microsoft of beter wachten tot hij automatisch aangeboden wordt?

Met vriendelijke groeten,