Re: Win10 installeren lukt helaas niet!

Kees Reijman

Hallo Artin,

Daar is niks van terug te vinden.

kees.reijman.mailgroepen@...
http://www.blindofslechtziend.nl/
Verstuurd met The Bat! Home Edition Versie 7.1.18 (64-bit)

C. Reijman aanvaardt geen aansprakelijkheid voor onvolledigheid van, onjuistheden in en het verkeerd gebruik van e-mail. De met dit bericht verzonden informatie is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde en andere geautoriseerde ontvangers. Behoudens toestemming is het gebruik, de openbaarmaking of het verstrekken van deze informatie aan derden niet toegestaan.

woensdag 13 juli 2016, 11:04:35, schreef u:

Kun je eens kijken of er bij Windows update een mislukte update staat en zo ja, of je hier een foutcode bij kunt vinden?
Beheerder win10-nl
https://groups.io/g/win10-nl
Op 13-7-2016 om 08:25 schreef Kees Reijman:
Hallo Artin,

Dat heb ik gedaan maar dat helpt niet. Weet jij of er ergens een logfile wordt aangemaakt? Daar zou mogelijk informatie in kunnen staan waar ik verder mee kan komen.

[...]

dinsdag 12 juli 2016, 12:23:29, schreef u:

Ik ben nu op internet aan het zoeken, maar tot nu toe heb ik nog niet echt iets gevonden. Ik heb wel een paar keer gelezen dat beveileginssoftware de nodige problemen veroorzaakt. Je kunt dus nog proberen om deze uit te schakelen of volledig te verwijderen tijdens de upgrade.

Beheerder win10-nl
https://groups.io/g/win10-nl
Op 12-7-2016 om 07:35 schreef Kees Reijman:
Hallo Artin,

Geen foutcode.

[...]

dinsdag 12 juli 2016, 6:14:44, schreef u:

Staat er alleen dat er een onbekende fout is opgetreden, of staat er ook nog een fout code  bij.
Beheerder win10-nl
https://groups.io/g/win10-nl
Op 11-7-2016 om 12:01 schreef Kees Reijman:
Hallo Artin,

Op de nota staat: Power PC 10-07, Intel Core ¡3-530 2,93ghz, 4 GB 19.00%

[...]

maandag 11 juli 2016, 9:07:32, schreef u:

Wat voor pc heb je
beheerder win10-nl
https://groups.io/g/win10-nl

On 10-07-2016, 21:11 Kees Mobiel <kees_reijman@...> wrote:
Na alle tips hier heb ook ik het nog maar eens geprobeerd. Het tooltje gebruikt om Jaws 14 weg te halen en daarmee verdween ook Magic 12. Win-Eyes vergeten. Bij eerste poging liep de update daardoor vast. Het windows 10 installatie programma slaagde er niet in WE te deinstaleren dus maar afgebroken envia programa&apos;s en onderdelen zelf maar Win-Eyes er af gegooid. Ik ontdekte dat er nog van alles was achter gebleven van freedom software. die heb ik er maar ook af gegooid. Toen weer opnieuw geprobeerd. Ging allemaal goed. Op bepaald moment als alles bijna klaar is en het instaleren van hulpprogramma&apos;s en stuurprogramma&apos;s op 100% is aangekomen herstart de komputer een paar keer. Komt een melding dat er een onbekende fout is opgetreden en de pc herstart nog een paar keer met dezelfde melding waarna de mededeling komt dat de vorige versie van windows wordt terug gezet wat snel klaar is. Ik heb toen gezocht naar wat de oorzaak ka. zijn. Ik lees bij de tips dat het kan komen door dat niet alle klaar staande updata&apos;s geïnstalleerd zijn. Na controle blijkt er inderdaad nog 1 update in de wachtrij. Ik kruis deze aan en geef opdracht tot updaten. Ook windows 10 wordt gelijk gepakt. weer uren later ben ik weer op het uitganspunt. De installatie is jammerlijk mislukt en ik zit weer in windows 7. Ik baal behoorlijk.

Kees Reijman
http://www.blindofslechtziend.nl

Verstuurd vanaf mijn IPad

<bruno-forumberichten@...> het volgende geschreven:

<artindekker@...> het volgende geschreven:

http://www.nirsoft.net/utils/product_cd_key_viewer.html.

https://groups.io/g/win10-nl

https://www.schoonepc.nl/windows10/gratis_update_naar_windows_10.html staat dat je buiten Windows om kunt upgraden via een installatie medium. Wel moet je dan zorgen dat je de licentie van Windows 7 hebt, als die tijdens de Windows 10 installatie niet automatisch een licentie herkent moet je die van Windows 7 invoeren. Als deze licentie ook niet wordt herkent moet je Windows 7 weer installeren, het is dus handig om ook te zorgen voor een Windows 7 installatie medium. Ik heb deze informatie uit het bovenstaande artikel, ik heb zelf geen ervaring met een schone installatie op een pc met Windows 7.

https://groups.io/g/win10-nl

https://groups.io/g/win10-nl

https://groups.io/g/win10-nl