Re: Upgraden van Windows 10 na formateren.

sorry voor mijn late reactie.

Ik heb gelezen dat Windows 10 zins de november update een Windows 7 licentie zal moeten herkennen. Ik denk dus dat je naar het formatteren van de Windows 7 partitie kunt upgraden, maar dan moet je waarschijnlijk wel de Windows 7 licentie handmatig invoeren. Zorg verder ook dat je Windows 7 weer kunt terug zetten, mocht de upgrade op deze manier toch niet werken.

Veel succes.

Beheerder win10-nl
https://groups.io/g/win10-nl

Op 13-7-2016 om 19:35 schreef Kees Mobiel:

Weet iemand of het mogelijk is om de gratis upgrade uit te voeren nadat ik de partitie met Windows 7 geformateerd heb?

Kees Reijman
http://www.blindofslechtziend.nl

Verstuurd vanaf mijn IPad