Re: Nieuwe Edge

Kees Reijman

Hoi Herman,

Ik gebruik nooit Edge. maar als ik Edge nu start krijg ik onderstaande melding. Ik gebruik Windows versie  1903 en ik gebruik Fusion 2018.

U heeft net Microsoft Edge gestart om op het internet te gaan of om een PDF-bestand te bekijken. Microsoft Edge Is op dit ogenblik nog niet volledig toegankelijk voor Fusion.
Wij adviseren u om Internet Explorer te gebruiken als browser en Microsoft Reader om PDF-bestanden te bekijken. Klik op onderstaande knop om deze taken standaard met de voorgestelde programma's uit te voeren.
i Standaard browser en PDF viewer selecteren, j
Fl Deze melding niet meer tonen.
OK

https://www.blindofslechtziend.nl/
Verstuurd met The Bat! E-Mail Cliënt by Ritlabs, SRL

donderdag 20 februari 2020, 22:27:47, schreef u:

Dag,

Weet er iemand hoe je kan zien in Win10 of je reeds de nieuwe Edge browser actief hebt?
Ik werk met Win10 versie 1909 en Jaws2020.
Als je googled, dan lees je dat je moet kijken bij de tab instellingen en meer en daar weer bij instellingen en dan verder gaan tot ‘over Edge’ of zoiets. Echter dat laatste zou enkel in die nieuwste browser te vinden zijn. Dat ‘over Edge’ vind ik in de Edge versie bij mij nergens terug en zou in de oudere versie niet staan. Klopt dit?
En is het aangeraden om nu die nieuwe Edge te downloaden bij microsoft of beter wachten tot hij automatisch aangeboden wordt?

Met vriendelijke groeten,