Touchpad uitschakelen

Herman Jennen

Dag,

Door de overgevoeligheid van de huidige touchpads op de hedendagse laptops en om te vermijden dat je bij de minste aanraking het touchpad raakt waardoor de cursor rare dingen doet schakel ik dat uit.

Deze problematiek kwam hier reeds eerder aan bod.

Maar nu stelde ik vast dat het touchpad weer actief is zonder mijn tussenkomst. Misschien via een laatste Windows update…

Maar…

Iedere keer dat ik het touchpad via touchpad instellingen uitschakel gaat dit goed totdat ik de laptop heropstart. Dan is het weer ingeschakeld. Nochtans geef ik de OK waar nodig en toch is het steeds na heropstart weer actief en dien ik het weer uit te schakelen.

Hebben jullie ook deze ervaring en kan het uitgeschakeld worden totdat ik dit zelf herdoe?

Met vriendelijke groeten,