Re: Touchpad uitschakelen

Herman Jennen

Dag Richard,

Dat dagelijks uitzetten van dat touchpad is nog maar een tijdje bezig. Voorheen had ik daar geen last van op dit toestel.

Maar wat je daar zegt van die Intel Nuc heeft direct mijn belangstelling gewekt. Ik las wel af en toe iets over compacte pc behuizingen, maar van deze Nuc had ik nog niets gehoord.

Ben direct eens gaan rondsnuffelen op het net en dat is warempel een leuk ding! Zoals je zegt geen touchpad meer en ook ik heb geen scherm nodig….

Een paar ervaringsvraagjes.

Heb jij een toestel met i5 of andere processor? Werkt hij vlot of flitsend?

Ik zie dat het toestel met Win10Pro wordt geleverd. Werkt dat met de Jaws home edition die je als particulier hebt?

Soms reclameert een desktop op het feit dat er geen scherm is aangesloten. Geeft dit hier problemen of kan je gewoon zonder gekoppeld scherm normaal werken?

Hopelijk overval ik je niet met al mijn vragen, maar dit is net iets waar ik naar op zoek was…

Met vriendelijke groeten,

Herman.