Van: algemeen@win10-nl.groups.io [mailto:algemeen@win10-nl.groups.io] Namens Jos Roufs via Groups.Io
Verzonden: donderdag 12 maart 2020 10:50
Aan: algemeen@win10-nl.groups.io
Onderwerp: Re: win10-nl = Touchpad uitschakelen

Dag Herman,
Dat “hinderlijke” van die touchpads herken ik maar al te goed!
Op mijn, asus, laptop onder windows7 kon ik het met ‘fn+f9’ aan-/uitschakelen;na de overstap naar windows10 werkt dat niet meer: de betreffende driver is niet doorontwikkeld voor windows10 (slechts tot windows8).
Het bedrijf dat de overstap naar windows10 heeft verzorgd, heeft wel ’n alternatief voor me gezocht: sluit ’n externe muis aan, die schakelt (bij mij tenminste) de touchpad dan uit (geen ideale, maar werkbare, oplossing).
Misschien heb je er iets aan.

Vr.gr., jos