Van: algemeen@win10-nl.groups.io [mailto:algemeen@win10-nl.groups.io] Namens Hek Networks
Verzonden: donderdag 12 maart 2020 13:42
Aan: algemeen@win10-nl.groups.io
Onderwerp: Re: win10-nl = Touchpad uitschakelen

Dag Herman,

Ik draai gewoon met de Jaws 2020 home edition en dat werkt goed. Zonder scherm geeft geen problemen. Een kennis van mij, remco, is systeembeheerder en heeft de Nuc voor me samengesteld zoals ik hem graag wilde hebben. Ik heb de samenstelling hieronder geplakt. En ik gebruik een logitech k780 toetsenbord.

Hoi Richard,

Die Nuc is samen te stellen, ik heb hem nu als volgt:

* Processor: Intel Core i7 8559U 2,7GHz
* Geheugen: 16 GB
* Harde schijf: 512 GB Samsung EVO 970 M.2 SSD
* OS: Windows 10 Home
* Connectiviteit:

* Intel Gigabit LAN (10/100/100Mbit)
* Intel Wireless-AC 9560
* Bluetooth 5.0

* Aansluitingen (voorzijde):

* 2x USB 3.1 Gen 2 (10Gbps)
* 1x 3,5mm Hoofdtelefoon of Microfoon
* Infrarood ontvanger

* Aansluitingen (achterzijde):

* 1x HDMI 2.0a met 4K op 60 Hz
* 1x RJ45 Netwerk
* 2x USB 3.1 Gen 2 (10Gbps)
* 1x USB-C, met adapter geschikt voor:

* USB 3.1 Gen2 (10Gbps)
* DisplayPort 1.2

* Aansluitingen (linkerzijde):

* 1 x Micro SD(XC) Cardreader

* Afmetingen:

* Hoogte: 51 mm
* Breed: 117 mm
* Diep: 112 mm

* Prijs: € 870

Oh ja, herman en dan nog dit. Ik heb onder mijn tafelblad een schuifplateau gemaakt van 5 cm hoog en zo'n 70 cm breed. Daar heb ik alles op staan met nog wat toebehoren zoals bijvoorbeeld een externe schijf. Ik trek het plateau naar me toe en ik kan werken, en als ik even wat anders wil doen schuif ik het gewoon weer in. Uitzetten hoeft niet want de Nuc wordt niet warm zoals een laptop. Misschien ook een ideetje voor jou, haha.

Met vriendelijke groeten,

Richard Hek.