Is dit de nieuwste versie?

Kees Reijman

Hoi ,

Mijn Windows heeft zojuist een update gehad. Nu vraag ik mij af of dit werkelijk de nieuwste versie is want ik heb de indruk dat mijn pc een beetje achter loopt met het ontvangen van updates.

Over Windows
Windows 10
Microsoft Windows
Versie 1903 (build van besturingssysteem 18362.720)
© 2019 Microsoft Corporation. Alle rechten voorbehouden.
Het besturingssysteem Windows 10 Home en de bijbehorende gebruikersinterface worden beschermd door handelsmerken en andere bestaande of aangevraagde rechten voor intellectueel eigendom in de Verenigde Staten en andere landen/regio's.
Het gebruiksrecht is onder de licentievoorwaarden voor Microsoft-software verleend aan:

https://www.blindofslechtziend.nl/
Verstuurd met The Bat! E-Mail Cliënt by Ritlabs, SRL