Re: Upgraden van Windows 10 na formateren.

Kees Reijman

Hallo Artin,

In zekere zin is mijn probleem opgelost. Niet dat ik er blij mee ben. Na navraag bij de leverancier van de pc blijkt dat het moederbord ongeschikt is voor Windows 10. Of in elk geval de chipset. Er was een technische verhandeling die daar op n eer komt. Ik ben aan het onderzoeken wat mij nu te doen staat. Aangezien ik deze 6 jaar oude pc toch al op ten duur wilde inruilen tegen een nieuwere zal ik dit wel naar voren gaan halen. Deze pc zal dan waarschijnlijk na een schone installatie van windows 7 en Jaws voor andere taken worden ingezet.

Bedankt voor het mee denken.

kees.reijman.mailgroepen@...
http://www.blindofslechtziend.nl/
Verstuurd met The Bat! Home Edition Versie 7.1.18 (64-bit)

C. Reijman aanvaardt geen aansprakelijkheid voor onvolledigheid van, onjuistheden in en het verkeerd gebruik van e-mail. De met dit bericht verzonden informatie is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde en andere geautoriseerde ontvangers. Behoudens toestemming is het gebruik, de openbaarmaking of het verstrekken van deze informatie aan derden niet toegestaan.

vrijdag 15 juli 2016, 10:33:50, schreef u:

sorry voor mijn late reactie.

Ik heb gelezen dat Windows 10 zins de november update een Windows 7
licentie zal moeten herkennen. Ik denk dus dat je naar het formatteren
van de Windows 7 partitie kunt upgraden, maar dan moet je waarschijnlijk
wel de Windows 7 licentie handmatig invoeren. Zorg verder ook dat je
Windows 7 weer kunt terug zetten, mocht de upgrade op deze manier toch
niet werken.

Veel succes.

Beheerder win10-nl
https://groups.io/g/win10-nl