Re: Is dit de nieuwste versie?

Kees Reijman

Hoi Sandra,

Dat scheelt dan nog wel even. Loop ik toch niet achter.

https://www.blindofslechtziend.nl/
Verstuurd met The Bat! E-Mail Cliënt by Ritlabs, SRL

vrijdag 13 maart 2020, 20:21:42, schreef u:

Hoi Kees, Ik heb nog eens gekeken bij mij is dit  18063. Groetjes sandra.
Op 13/03/2020 om 16:17 schreef Kees Reijman:
Hoi Sandra,

Heel vreemd. Als de build van het besturingssysteem bij ons allebei 18362.720) is hoe kan het versie nummer dan verschillen?

https://www.blindofslechtziend.nl/
Verstuurd met The Bat! E-Mail Cliënt by Ritlabs, SRL

vrijdag 13 maart 2020, 12:29:28, schreef u:

Hoi Kees, Jij hebt nog 1903. Ondertussen is het al 1909. Al de rest is hetzelfde dan bij mij. Groetjes Sandra.
Op 13/03/2020 om 12:22 schreef Kees Reijman:
Hoi ,

Mijn Windows heeft zojuist een update gehad. Nu vraag ik mij af of dit werkelijk de nieuwste versie is want ik heb de indruk dat mijn pc een beetje achter loopt met het ontvangen van updates.

Over Windows
Windows 10
Microsoft Windows
Versie 1903 (build van besturingssysteem 18362.720)
© 2019 Microsoft Corporation. Alle rechten voorbehouden.
Het besturingssysteem Windows 10 Home en de bijbehorende gebruikersinterface worden beschermd door handelsmerken en andere bestaande of aangevraagde rechten voor intellectueel eigendom in de Verenigde Staten en andere landen/regio's.
Het gebruiksrecht is onder de licentievoorwaarden voor Microsoft-software verleend aan: