Re: quick access

aad leeflang

hallo kees
nee dat bedoel ik niet, als ik dat zou doen verwijder ik het programma
zelf en dat is niet mijn bedoeling.
ik wil die quick access toolbar niet
tenzij die enig nut heeft
en ik begrijp niet waarom automatisch programmas of bestanden aan die
access bar worden gekoppeld.
aad
On Thu, 19 Mar 2020 11:39:24 +0100
"Kees Reijman" <kees_reijman_mailgroepen@...> wrote:

Re: win10-nl = quick access
Hoi Aad,

Je kunt elk programma normaal verwijderen door in het start menu programma in te toetsen. Ga dan naar beneden tot je bij een programma verwijderen komt. In de lijst die je dan op je scherm krijgt zoek je het programma op dat je wil verwijderen. Geef hier enter op en volg de instructies.

https://www.blindofslechtziend.nl/
Verstuurd met The Bat! E-Mail Cliƫnt by Ritlabs, SRL

donderdag 19 maart 2020, 11:35:07, schreef u:

hallo
ik heb hier een toolbar die quick access heet en waarin allerlei
bestanden staan die ik blijkbaar ooit heb geopend
ik neem aan dat het idee achter de quick access bar is dat je die
bestanden dan sneller kan bereiken of openen.
ik heb daar niet om gevraagd maar die bestanden zijn er gewoon.
heeft zo'n quick access bar enig nut en zo niet, hoe kanik die
verwijderen/
groeten
aad
--