Windows 10 updates

Herman Jennen

Beste,

Heeft er iemand een idee hoe het verloopt met de Windows 10 updates?

Zelf heb ik de release 1909. De april of mei update van 2020 wordt maar niet aangeboden.

Als ik naar updates zoeken binnen Windows klik komt die release ook niet naar boven.

En nu lees ik dat Microsoft bezig is met de oktober 2020 update klaar te maken voor release.

Iemand een idee over die lente release? Is er een verschil tussen de Belgische en Nederlandse releases? Geforceerd downloaden van de microsoft sites wordt nooit echt aanbevolen of toch?

Met Vriendelijke groeten,