Re: Windows 10 updates

Sandra Van Vaerenbergh

Dag Herman, Ik heb die er al vanaf het begin op staan. Bij mijn seika 7 kwam hij ook niet automatisch, dus die heb ik via de website van microsoft erop gezet en dat werkt ook goed. Bij mijn man kwam de update ook niet automatisch en hij heeft hem ook via Microsoft gedaan en werkt ook zoals het moet. Ik woon net als jij in België. Groetjes Sandra.

Op 19/09/2020 om 23:15 schreef Herman Jennen:

Beste,

Heeft er iemand een idee hoe het verloopt met de Windows 10 updates?

Zelf heb ik de release 1909. De april of mei update van 2020 wordt maar niet aangeboden.

Als ik naar updates zoeken binnen Windows klik komt die release ook niet naar boven.

En nu lees ik dat Microsoft bezig is met de oktober 2020 update klaar te maken voor release.

Iemand een idee over die lente release? Is er een verschil tussen de Belgische en Nederlandse releases? Geforceerd downloaden van de microsoft sites wordt nooit echt aanbevolen of toch?

Met Vriendelijke groeten,