Re: Windows 10 updates

Kees Reijman

Hoi Herman,

Niet iedereen krijgt tegelijk de update van Windows. Er kan een goede rede zijn dat de ene computer die eerder krijgt dan de ander. Hoe dit exact zit weet ik niet meer. Heb er wel eens ergens iets over gelezen. Hier staan een pc en een laptop op een paar meter van elkaar af. Soms krijgt de pc de update als eerste en soms de laptop. Er kan wel eens een week tussen zitten en soms een paar minuten. We gaan ze nooit ophalen.

https://www.blindofslechtziend.nl/
Verstuurd met The Bat! E-Mail Cliënt by Ritlabs, SRL

zaterdag 19 september 2020, 23:15:59, schreef u:

Beste,

Heeft er iemand een idee hoe het verloopt met de Windows 10 updates?
Zelf heb ik de release 1909. De april of mei update van 2020 wordt maar niet aangeboden.
Als ik naar updates zoeken binnen Windows klik komt die release ook niet naar boven.
En nu lees ik dat Microsoft bezig is met de oktober 2020 update klaar te maken voor release.
Iemand een idee over die lente release? Is er een verschil tussen de Belgische en Nederlandse releases? Geforceerd downloaden van de microsoft sites wordt nooit echt aanbevolen of toch?

Met Vriendelijke groeten,