Mac OS in VM of VirtualBox op Windows 10

Luc Sterckx *

Beste,

Heeft iemand van jullie ervaring met Mac OS in een VM omgeving op Win 10?
Ik wil wat experimenteren met de ontwikkeling van een iOS app. Dit kan
enkel onder Mac OS.
Aangezien het over een experiment gaat, zou het best zonder aanschaf van
nieuwe hardware moeten kunnen.
Ik vond intussen dat het wel degelijk mogelijk is om Mac OS in een
VirtualBox of VMware  op Win 10 te installeren.
Mijn meest prangende vraag op dit ogenblik is dan ook of het mogelijk is
om binnen een dergelijke virtuele machine VoiceOver aan de praat te krijgen.

Alvast dank voor reacties.

Vriendelijke groet,

Luc