Re: Mac OS in VM of VirtualBox op Windows 10

Luc Sterckx *

Ok, bedankt voor je reactie!

Op 25/09/2020 om 20:34 schreef Henk Abma:

Hoi,

Volgens deze link:

https://www.youtube.com/watch?v=y-lO-Ypo5Dw

werkt dat prima.

Geen idee of xcode en de verbinding met je IOS device ook gaan werken.

Succes!

Met vr. groeten,

Henk.

Verzonden vanuit Mail voor Windows 10