Windows 10 gratis upgrade #mededeling

Voor de normale gebruikers van Windows 7 of 8.1 is het vandaag de laatste dag dat je gratis kunt upgraden naar Windows 10. Voor gebruikers van toegankelijkheidssoftware is het echter langer mogelijk om te upgraden. Inmiddels Heeft Microsoft ook meer bekent gemaakt over hoe dit werkt op hun accessibility blog. Er komt een speciale webpagina waarop gebruikers van toegankelijkheidssoftware de upgrade kunnen uitvoeren. Deze pagina zal te vinden zijn op http://www.microsoft.com/accessibility/windows10upgrade. Op dit moment kan ik de pagina nog niet openen, ik ga er vanuit dat ik gewoon nog even geduld moet hebben.

Ik laat het weten als het me is gelukt om de pagina te openen, en hopelijk kan ik dan ook wat meer vertellen over hoe de upgrade via deze pagina verloopt.

Beheerder win10-nl
https://groups.io/g/win10-nl