Re: Windows 10 gratis upgrade #mededeling

Inmiddels krijg ik deze pagina wel geopend.

Als je op deze pagina voor nu upgraden kiest wordt er een .exe bestand gedownload. Deze moet je dus openen en vervolgens moet je de aanwijzingen volgen om de upgrade uit te voeren. Ik kan het zelf helaas niet testen, omdat al mijn computers al zijn bijgewerkt naar Windows 10.

Beheerder win10-nl
https://groups.io/g/win10-nl

Op 29-7-2016 om 19:51 schreef Artin Dekker:

Voor de normale gebruikers van Windows 7 of 8.1 is het vandaag de laatste dag dat je gratis kunt upgraden naar Windows 10. Voor gebruikers van toegankelijkheidssoftware is het echter langer mogelijk om te upgraden. Inmiddels Heeft Microsoft ook meer bekent gemaakt over hoe dit werkt op hun accessibility blog. Er komt een speciale webpagina waarop gebruikers van toegankelijkheidssoftware de upgrade kunnen uitvoeren. Deze pagina zal te vinden zijn op http://www.microsoft.com/accessibility/windows10upgrade. Op dit moment kan ik de pagina nog niet openen, ik ga er vanuit dat ik gewoon nog even geduld moet hebben.

Ik laat het weten als het me is gelukt om de pagina te openen, en hopelijk kan ik dan ook wat meer vertellen over hoe de upgrade via deze pagina verloopt.