Re: Spannend.

Kees Reijman

Hallo Artin,

Weet ik hoor. Hij is er al maar vandaag kom ik er helaas niet meer aan toe.

kees.reijman.mailgroepen@...
http://www.blindofslechtziend.nl/
Verstuurd met The Bat! Home Edition Versie 7.1.18 (64-bit)

C. Reijman aanvaardt geen aansprakelijkheid voor onvolledigheid van, onjuistheden in en het verkeerd gebruik van e-mail. De met dit bericht verzonden informatie is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde en andere geautoriseerde ontvangers. Behoudens toestemming is het gebruik, de openbaarmaking of het verstrekken van deze informatie aan derden niet toegestaan.

zaterdag 30 juli 2016, 16:32:55, schreef u:

Dan wens ik je veel succes met je nieuwe pc. En mocht je vragen hebben,
dan kun je hier natuurlijk altijd terecht.

Beheerder win10-nl
https://groups.io/g/win10-nl